Oturum açOturum aç
1.391 saatler için "

Raymond Weil

"
Marka
Model
Fiyat
Çap
Yıl
Bulunduğu yer
Daha fazla
Seçiminiz

Seçiminiz

Seçiminiz

Aramanıza uygun sonuç bulunamadı
Seçiminiz

Aramanıza uygun sonuç bulunamadı
Seçiminiz

Aramanıza uygun sonuç bulunamadı
Genel Bilgiler
Saat Çeşitleri
Referans
Daha fazla…
Yeni/ikinci el
Stok bilgisi
Cinsiyete göre
Durum
Daha fazla…
Teslimat kapsamı
Özellikler & İşlevler
Çalışma şekli
Kasa tipi
Daha fazla…
Kadran
Daha fazla…
Cam
Daha fazla…
Fonksiyonlar
Daha fazla…
Kalınlık
Daha fazla…
Bezel malzemesi
Daha fazla…
Sayi kadranı
Su geçirmezlik
Daha fazla…
Diğer özellikler
Daha fazla…
Kordon
Kordon malzemesi
Daha fazla…
Ağ kalınlığı
Daha fazla…
Kordon rengi
Daha fazla…
Toka malzemesi
Daha fazla…
İptal et

Sıralama

Raymond Weil RAYMOND WEİL PARSİFAL KOMPLE ÇELİK OTOMATİK 39 MM... Raymond Weil RAYMOND WEİL PARSİFAL KOMPLE ÇELİK OTOMATİK 39 MM... 9.586 TL

Raymond Weil - KURULUŞ, GELİŞİM VE PAZARLAMA

İsviçre’nin Genova şehrinde kurulan Raymond Weil, M. Raymond Weil tarafından kurulmuştur. Bir aile şirketi olan Raymond Weil’i in kurucusu M. Raymond Weil olup, günümüzde M. Reymond Weil’in damadı M. Olivier Bernheim ve iki oğlu Elie ve Pierre Bernheim tarafından yönetilmektedir. Şirket son İsviçre saat endüstrisinde, son zamanlarda geriye kalan bağımsız saat markalarından bir tanesidir.

Şirket Raymond Weil tarafından kurulmuştur. Şirketin kurulduğu 70’li yılların saat endüstrisinde krizin yaşandığı yıllar olmasına rağmen, Weil şirketin Avrupa ve Dünya bazında dağıtım ağını geliştirmek için gayretlere çoktan başlamıştı. Dünyaca ünlü markalar olan Heineken ve Unilever’in YILLAR BOYU pazarlama müdürlüğü görevini ifa eden 1982 yılında şirket bünyesine katılmış, 90’lı yılların sonlarına doğru şirketin CEO’su ve başkanlığı ünvanını elde etmiştir. 2006 yılında ise, şirketin bünyesine 3. Jenerasyon olan Elie ve Pierre Bernheim katılarak şirketin pazarlama direktörlüğünü ve stratejik gelişme bölümünün başkanlığını üstlenerek, hala şirketin bir “aile şirketi” olma geleneğini sürdürmektedirler.
Raymond Weil, dünya pazarına açılmadan evvel ilk olarak Avrupa’da Birleşik Krallık’ta büyüme katetmiştir. 80’li yılların başlarında ilk olarak Birleşik Arap Emirlikleri sonra Amerika Birleşik Devletleri ve daha sonra ise Hindistan’daki pazarda büyümeye devam etmiştir.
Şirket 2009 yılında ikinci büyük yönetim merkezini Amerika Birleşik Devletleri’nde kurmuştur. Aynı şekilde 1 sene sonra Hindistan’da da aynı merkez kurulmuş olup, aynı yılda Delhi, Mumbai, Chennai gibi Hindistan’ın büyük şehirlerinde mağazalarını açmıştır. Bu gelişmelerden sonra Raymond Weil artık dünya çapında ürünleri satılan bir saat markası haline gelmiştir.
Raymond Weil fiziki büyümenin ve gelişmenin yanı sıra, internet üzerinden müşterilerine ulaşmaya ve hizmet sunmaya büyük bir bütçe ayırmıştır. Raymond Weil aynı zamanda tanınmış sosyal ağlardan Foursquare ve Facebook’ta ilk elektronik reklam verenaynı zamanda F-Commerce (Facebook Commerce) olanağından ilk yararlanan lüks saat üreticisi ünvanını taşımaktadır. 2007’de “Second Life” (ikinci Yaşam) adlı sosyal-sanal ağ üzerinde kendi adasını yaratan Raymond Weil, bu yatırımlarını “müşterilerine daha yakın olma ve markanın değerlerini geleceğe taşıma stratejisi” olarak adlandırmaktadır.

Raymond Weil Modelleri

Parsifal (1991): Koleksiyonu Wagner'in aynı adlı operasının adını almıştır. Raymond Weil markasının paslanmaz çelik ve 18 ayar altından oluşan ilk koleksiyonudur. Koleksiyonun piyasaya sürülmesinden 20 sene sonra, 2010’da yeniden üretimine başlanmış olup, 2012’de piyasaya ve müşterilerine sunulmuştur.
Tradition (1994): Tradition, çoğu Raymond Weil modeli gibi hem bayan hem de erkek saatlerinden oluşan bir koleksiyondur. Özel üretim olan kuvars ve mekanik(kinetik) hareketli saatlerden oluşur. Üretimi daha önce bitirilen bu koleksiyonun, 2012 ‘de tekrar üretimine geçilmiş ve piyasaya sunulmuştur.
Tango (1995): Hem bayanlara hem de baylara hitap eden saatlerden oluşan bir koleksiyondur. Üretimi durdurulan Tango serisinin üretimine 2012’de tekrar başlanmış ve piyasaya sürülmüştür.
Don Giovanni Cosi Grande (2002): Tamamen mekanik ve özel kare kadranlı modellerden oluşan tipik bir Raymond Weil erkek koleksiyonudur. Koleksiyondaki modellerde kronograf, iki saat dilimi ve saat atlama mekaniği gibi özellikler yer almaktadır.
Shine (2006): Parlak, kadınsı ve özel bir koleksiyon. Kolayca kayışı değiştirmenizi sağlayan patentli değiştirilebilir bilezik sistemi bu modelin ayırt edici özelliğidir. Raymond Weil’ın bu koleksiyonunda her saat deri veya kot veya metal kayış ile satılır. Bu koleksiyon, özel bir kuvars hareketi içeren bir üretimdir.
Freelancer (2007): Freelancer hem bayan ve hem de bir erkek koleksiyonudur. Koleksiyona bu isim Bay Weil’e ve onun bağımsız kalmak arzusuna ithafen verilmiştir. Bu koleksiyon, Freelancer Black 8, Freelancer Autumn Time, Freelancer Crazy Time, Freelancer Lady Sunshine and Freelancer Urban Black gibi özel modeller ile geliştirilmiş ve müşterinin beğenisine sunulmuştur.
Nabucco (2007): Tamamen mekanik ve sınırlı modellerden oluşan bu koleksiyon adını, Guiseppe Verdi’nin aynı adlı operasından almıştır. Nabucco bir bay koleksiyonudur. Seri, Cuore Caldo (2008), Rivoluzione (2009), Va, Pensiero (2010), Inverso (2011), Intenso (2012), Cuore Vivo (2012) gibi sınırlı sayıdaki sürümlerden oluşur.
Noemia (2009): Bay Raymond Weil’in büyük kızı Noemia adına üretilen bir bayan koleksiyonudur. Özel bir kuvars hareketi ile üretilen modeller iki adet çap ölçüsünden ibarettir. Özel bir üretim olan Noemia Susan G. Komen meme kanseri vakıf yararına 2010’da tasarlanmıştır.
Jasmine (2011): Bayan koleksiyonuna ait olan Jasmine modelleri iki çeşit çap ölçüsünden ibaret olup, kuvars ve otomatik (kinetik) hareket özelliği olan saatlerden oluşmaktadır.

ÖDÜLLER ve BAĞIŞLAR

EasyJet Traveller Readers Ödülleri: Raymond Weil Genève, 2009 yazında başlatılan bir anket sonrasında 2010 yılında “EasyJet” ile seyahat edenler tarafından “En iyi marka” ödülüne layık görülmüştür. Seyahat edenlerin ““en sevilen ürünler, yerler ve hizmetler için” internet üzerinden kullandıkları oylarda İsviçreli saat üreticisi Raymond Weil toplamda 110.000 oy almıştır.
Kansere karşı mücadele ödülü: Raymond Weil şirketi kansere karşı yürütülen kampanyalarada birçok hayır kurumu ile birlikte yer almıştır. Özellikle kansere karşı mücadeleye yıllar boyunca destek olan Raymond Weil, kısmen ve sınırlı sayıda saatler üreterek, kazancı kanserle mücedele eden organizasyonlara kalması şartı ile birçok çevrimiçi satış yapmıştır. Raymond Weil' ın yaptığı bağışlardan yararlanan hayır kurumları Cure Meme Kanseri Araştırma Vakfı, Singapur Kanser Derneği ve Cenevre Üniversitesi Hastanesi Onko-hematoloji birimi (HUG) Uluslararası Kanser Kontrol (UICC) gibi kurumlardır.
2007 Cenevre Sanayi Ödülü: Ana hedefi, Cenevre’nin endüstri kuruluşlarını, zamanın ilerleyişi ve hızlı değişimler karşısında teşvik ve motive etmek olan ve İlk 1985 yılında düzenlenen Sanayi Ödülü’ne Cenevre Ticaret Odası ve Cenevre Sanayi ve Teknolojik Teşvik Birimi tarafından, 2007 yılında Cenevreli saat üreticisi Raymond Weil layık görülmüştür.