Sorunuz var mı?
Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağız.

Nasıl saat siparişi verebilirim?

Bir saat satın almak için teklif sayfasındaki yeşil "Satın al" butonuna tıklayın. Eğer henüz sayfaya giriş yapmadıysanız ya da kullanıcı hesabı oluşturmadıysanız öncelikle bu işlemleri yapmanız istenecektir. Daha sonra gönderim adresinizi yazın. "Ödeme detayı" sayfasında gönderim ücreti de dâhil olmak üzere toplam sipariş tutarını görebilirsiniz. Uluslararası siparişlerde gösterilen bu miktarın üzerine gümrük vergisi eklenebileceğini lütfen göz önünde bulundurun.

Uyarı: Uluslararası siparişlerde yetkili gümrük müdürlüğünden gümrük mevzuatı hakkında mutlaka önceden bilgi alın.

Yeni saatinizin ödemesini yapmak için şu yöntemlerden birini kullanabilirsiniz:

  • Ücretsiz Trusted Checkout hizmetiyle ödeme

    Satın aldığınız saat elinize ulaşıncaya kadar yaptığınız ödeme emanet hesabında saklanır. Ödemenizi kredi kartıyla (VISA ya da MasterCard) ya da banka havalesiyle yapabilirsiniz. Chrono24 ekibi ödemeden siparişinizin gönderilmesine kadar geçen sürede sorun yaşamamanız için her zaman yanınızdadır.

    Gönderim adresini yazdıktan sonra Genel Satış Koşulları'nı okuyun ve kabul edin. Daha sonra siparişi tamamlamak için "Bağlayıcı olarak sipariş ver" butonunu tıklayın.

    Trusted Checkout hakkında daha fazla bilgi edinin: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • Ürün için belirlenmiş satış fiyatını satıcıya doğrudan ödeyin

    Chrono24'ün ücretsiz emanet hizmetini kullanmayı tercih etmediniz. Ödemeyi doğrudan satıcıya havale/eft yapın. Kredi kartıyla ödeme yapmanız mümkün değildir.

    Gönderim adresini yazdıktan sonra Genel Satış Koşulları'nı okuyun ve kabul edin. Daha sonra siparişi tamamlamak için "Bağlayıcı olarak sipariş ver" butonunu tıklayın. Satıcı siparişinizi aldıktan sonra tarafınıza e-posta ile ödeme bilgileri gönderilecektir. Ödemeniz hesaba geçtikten sonra satıcı ürünü gönderecektir.

  • Bireysel satıcıdan saat satın alma

    Bireysel satıcıdan saat satın alırken Chrono24 aracılığıyla sağlanan emanet hizmetini kullanmak en güvenli yöntemdir. Yaptığınız ödeme saat elinize ulaşıncaya kadar güvenli bir emanet hesabında tutulur.

    Buraya tıklayarak daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz: Bireysel satıcı olarak saat satın

Satıcı siparişinizi işleme aldıktan sonra tarafınıza e-posta ile ödeme bilgileri gönderilecektir. Ödemeniz hesaba geçtikten sonra satıcı ürünü gönderecektir.

Chrono24'te bir saati nasıl arayabilirim?
Arama sekmesi aracılığıyla hayallerinizdeki saati Chrono24te rahatça bulabilirsiniz. Arama sonuçları, bunun yanı sıra çok sayıda filtreleme imkanı sunmaktadır.

Arama sekmesi
Arama sekmesi en kolay ve en hızlı yolu sunar. Aranacak kavram girilirken otomatik olarak doldurulur ve tamamlanır.

Arama sonuçları sayfası
Arama sonuçları sayfası, farklı filtreleme seçenekleri sunar. Örneğin üretici, model, referans veya stok durumuna göre filtreleme yapabilirsiniz. Ayrıca arama sonuçları listesi, önem, fiyat ve oluşturma tarihine göre sıralanabilir.

Bu aramayı kaydet kısmına tıklayarak, e-posta aracılığıyla yeni tekliflerden haberdar olmak için bir arama emri belirleyebilirsiniz. Bu sırada seçtiğiniz filtre otomatik olarak kaydedilir.
Arama sonuçlarını belirli tekliflere göre nasıl filtreleyebilirim?
Arama sekmesi aracılığıyla bir ürünü aradıktan sonra arama sonucunu, sonuç listesinde yer alan filtreleri kullanarak daha da sınırlandırabilirsiniz. Örneğin üretici, model, saatin durumu veya malzemesine göre filtreleme yapabilirsiniz. Daha fazla kısmına tıkladığınızda ek filtreleme seçeneklerini görebilirsiniz. Aynı zamanda bir filtreye ait birden çok değer seçebilirsiniz. Bir filtreyi devre dışı bırakmak için ilgili onay işaretlerini kaldırmanız yeterlidir.

Listenin sağ üst kenarındaki seçim alanı aracılığıyla sonuçların sıralanma şeklini uyarlayabilirsiniz. Fiyat, oluşturma tarihi ve önem arasında seçim yapın. Standart sıralamayı myChrono24 alanınızdaki Ayarlar içinden değiştirebilirsiniz.
Saat satın almadan önce Chrono24'e kayıt yaptırmak zorunda mıyım?
Evet. Bu sayede size en iyi şekilde yardımcı olabilir ve siparişinizin son durumu hakkında bilgilendirebiliriz.
Teklif yurt dışından gelmektedir. Satış sırasında neye dikkat etmeliyim ve hangi ücretler söz konusu olur?
Fiyat, ilanda satıcı tarafından verildiği biçimde gösterilir. Fakat gümrük ücretleri, vergiler, gönderim ve sigorta masrafları gibi maliyetler de söz konusu olabilir.

Tam fiyat ve buna dahil maliyetler için lütfen saatin tedarikçisi ile iletişime geçin. Bu kişi size gümrük işlemlerinin nakliyeci tarafından yapılıp yapılmayacağını da söyleyebilir. Ülkenizde geçerli kurallar için lütfen yerel gümrük idaresine müracaat edin.

Avrupa Birliği'nin içinde saatin satışı için gümrük ödenmez. Üçüncü bir ülkeden, örneğin ABD'den AB'ye ithalat yapıldığında fiyata az bir gümrük vergisi ve ithalat vergisi eklenmektedir. Lütfen daha eksiksiz bilgi için gümrük idarenizle iletişime geçin.
Kurumsal satıcıyla nasıl pazarlık yapabilirim?

Satıcıların çoğu fiyat teklifi yapılmasını kabul etmektedir. Satıcıya fiyat önerisinde bulunmak için teklif sayfasında "Fiyat Önerisinde Bulun" butonuna tıklayın. Daha sonra fiyat teklifinizi ve gönderim adresinizi yazın. Genel Satış Koşulları'nı okuyup kabul ettikten sonra "Fiyat teklifi gönder" butonunu tıklayın. Satıcı teklifinizi değerlendirdikten sonra sizinle iletişime geçecektir.

Satıcı fiyat teklifi yapılmasını genel olarak kabul etmiyorsa bu seçenek size sunulmaz.

Bir saatin satış fiyatı nelerden oluşur?
Bir saatin satış fiyatı farklı bileşenlerden oluşmaktadır. İlk olarak saatin teklif fiyatının kendisi önemlidir. Buna ek olarak ambalaj, sigorta, gönderim ve katma değer ile ithalat vergisi için ek masraflar söz konusu olabilir. Saati ülkenizde veya yurt dışında bulunan bir tüccardan satın almış olmanıza bağlı olarak farklı yükseklikte ek maliyetler oluşabilir. Daha eksiksiz bilgi için tüccar ile iletişime geçin.
Teklif yurt dışından gelmektedir. Satış sırasında neye dikkat etmeliyim ve hangi ücretler söz konusu olur?
Fiyat, ilanda satıcı tarafından verildiği biçimde gösterilir. Fakat gümrük ücretleri, vergiler, gönderim ve sigorta masrafları gibi maliyetler de söz konusu olabilir.

Tam fiyat ve buna dahil maliyetler için lütfen saatin tedarikçisi ile iletişime geçin. Bu kişi size gümrük işlemlerinin nakliyeci tarafından yapılıp yapılmayacağını da söyleyebilir. Ülkenizde geçerli kurallar için lütfen yerel gümrük idaresine müracaat edin.

Avrupa Birliği'nin içinde saatin satışı için gümrük ödenmez. Üçüncü bir ülkeden, örneğin ABD'den AB'ye ithalat yapıldığında fiyata az bir gümrük vergisi ve ithalat vergisi eklenmektedir. Lütfen daha eksiksiz bilgi için gümrük idarenizle iletişime geçin.
Siparişimin ödemesini nasıl yapabilirim?

Ücretsiz Trusted Checkout hizmetiyle ödeme

Trusted Checkout hizmetini kullanarak kredi kartınızla (VISA ya da MasterCard) ya da banka havalesi ile ödeme yapabilirsiniz. Ödeme bilgileri siparişinizi verdikten sonra tarafınıza bildirilecektir. Siparişinizin ödemesini PayPal ile yapmanız şu an için ne yazık ki mümkün değildir.

Trusted Checkout hakkında daha fazla bilgi edinin: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

Ürün için belirlenmiş satış fiyatını satıcıya doğrudan ödeyin

Satış fiyatını satıcıya doğrudan ödemeyi havale/eft ile yapabilirsiniz. Kredi kartıyla ödeme yapmanız mümkün değildir.

Bireysel satıcıdan saat satın alma

Bireysel satıcıdan saat satın alırken Chrono24 aracılığıyla sağlanan emanet hizmetini kullanmak en güvenli yöntemdir. Yaptığınız ödeme saat elinize ulaşıncaya kadar güvenli bir emanet hesabında tutulur. Buraya tıklayarak daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz: Bireysel satıcı olarak saat satın

Uyarı: Uluslararası siparişlerde yetkili gümrük müdürlüğünden gümrük mevzuatı hakkında mutlaka önceden bilgi alın.

Satıcı ürünü göndermeden önce havale ile ödeme yapmamı istiyor. Satıcıya güvenebilir miyim?
Eğer satıcı kurumsal satıcıysa:
Evet, kurumsal satıcıların önemli bir kısmı ürünü göndermeden önce havale ile ödeme yapmanızı talep eder. Chrono24 üzerinden satış yapan kurumsal satıcıların güvenilir satıcılar olmasına çok önem vermekteyiz. Chrono24 üzerinden satış yapan tüm kurumsal satıcıların bilgileri kayıt aşamasında ayrıntılı bir şekilde incelenir. Ticari sicil kaydı ve diğer kurumsal satıcıların verdiği referanslar kayıt için gerekli kriterlerden ikisidir. Dilerseniz saati teslim almak ve ödemeyi yapmak için güvenli bir mekanda satıcıyla buluşabilirsiniz. Chrono24'ün satış için sorumluluk kabul etmediğini göz önünde bulundurunuz.

Eğer satıcı Private Seller (bireysel satıcı) olarak satış yapıyorsa:
Bireysel satıcılardan saat satın alınması durumunda saati teslim almadan havale yapmak güvenli bir yöntem değildir. Bireysel satıcı bu yöntemde ısrar ediyorsa ve saati mutlaka satın almak istiyorsanız, satıcının ve teklifin güvenilirliğini iyice araştırın. Örneğin satıcıyla ilgili referans talep edebilir ya da saatin veya kişisel dokümanların resimlerini isteyebilirsiniz. Havale yöntemine alternatif olarak güvenli bir yerde buluşarak teslimatı ve ödemeyi burada eşzamanlı olarak yapabilirsiniz ya da güvenilir bir aracı kurumun sunduğu emanet hizmetini kullanabilirsiniz. Eğer satıcının güvenilir olmadığını düşünüyorsanız saati almaktan vazgeçmeniz daha yerinde bir tercih olacaktır.

Birçok satıcı Chrono24 üzerinden ödeme ve satın alma imkânı sunmaktadır. Ödemenizi bir emanet hesabına yaparsınız ve yaptığınız ödeme saatiniz elinize ulaşıncaya kadar emanet hesabında tutulur. Chrono24 ekibi her zaman sizin yanınızda olarak sorun yaşamadan saat satın almanızı sağlar. Chrono24 üzerinden ödeme ve satın alma süreci hakkında burada daha fazla bilgi bulabilirsiniz:
Ürün iade şartları nelerdir?

Trusted Checkout üzerinden verilen siparişlerde 14 gün içinde iade hakkınız bulunmaktadır. Ödemeyi doğrudan kurumsal satıcıya yapmanız durumunda lütfen kurumsal satıcının iade şartları hakkında önceden bilgi alın.

Bireysel satıcılar ve alıcılar arasında gerçekleşen alım/satım işlemlerinde yasa tarafından belirlenmiş bir iade hakkı bulunmamaktadır. Ancak aldığınız ürünle ilgili şikayetinizi teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde Chrono24'e iletebilirsiniz.

İade durumunda kargo ücretini kim öder?
Ürünün iade edilmesi durumunda kargo ücreti alıcı tarafından ödenir. Kargo ücretinin sigorta masraflarıyla beraber 250 Euro'ya kadar çıkabileceğini lütfen dikkate alınız.
Ürünü iade etmek istiyorsam ne yapmalıyım?

Trusted Checkout üzerinden yaptığınız satın almada: 14 günlük iade hakkınızı kullanmak isterseniz, ürün elinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde telefonla (+1 646-887-3560) ya da e-postayla () destek ekibimizle iletişime geçin. Cayma talebinizin zamanında elimize ulaştığı kayıt altına alınarak süreç başlatılacaktır.

Kurumsal satıcıya ya da bireysel satıcıya ürün için ödeme yaptıysanız ücret iadesi için lütfen satıcıyla iletişime geçin. Bireysel satıcılardan satın alınan ürünler için yasalarla düzenlenmiş cayma hakkı bulunmadığını lütfen göz önünde bulundurun.

Trusted Checkout nedir?

Trusted Checkout, hayalinizdeki saati satın alırken kullanabileceğiniz en güvenli yöntemdir. İstediğiniz saati sipariş ettikten sonra ödemenizi emanet hesabına yaparsınız. Satıcıya ancak siz saati teslim aldıktan sonra ödeme yapılır. Chrono24 ekibi saat satın alırken her zaman yanınızdadır ve tüm süreçlerin sorunsuz bir şekilde gerçeklemesi için çalışır.

Trusted Checkout hakkında daha fazla bilgi edinin: https://www.chrono24.com.tr/about-us.htm

Trusted Checkout hizmeti için ne kadar ücret ödemeliyim?
Trusted Checkout hizmeti ücretsizdir.
Trusted Checkout aracılığıyla satın aldığım ürünler için özel bir garanti hakkım mevcut mu?
Trusted Checkout aracılığıyla satın alınan ürünler için yasal garanti düzenlemeleri geçerlidir. Farklı bir garanti hakkı uygulaması bulunmamaktadır.
Hangi durumlarda Trusted Checkout hizmetini kullanarak ürün satın alabilirim?
Trusted Checkout ile satın alınabilecek teklifler arama sonuçlarında ve teklif sayfalarında yeşil Trusted Checkout sembolüyle işaretlenmiştir.
Bireysel satıcılardan saat satın alırken nelere dikkat etmeliyim?
Bireysel satıcıdan saat satın alırken Chrono24 aracılığıyla sağlanan emanet hizmetini kullanmak en güvenli yöntemdir. Yaptığınız ödeme saat elinize ulaşıncaya kadar güvenli bir emanet hesabında tutulur. Satıcıyla yaptığınız anlaşmada bir sorun yaşandığında Chrono24 ekibi her zaman yanınızdadır.

Bireysel satıcı Chrono24 aracılığıyla sağlanan emanet hizmeti üzerinden ödeme imkanı sunmuyorsa güvenli bir mekanda onunla buluşmanızı öneririz. Saatin gerçek olup olmadığını kontrol edebilecek bir kurumsal saat satıcısında buluşarak saati satın almak en güvenli yöntemdir. Diğer alternatifler PayPal ile ödeme yapmak ya da bir aracı kurum tarafından sunulan emanet hizmetini kullanmaktır. Lütfen sadece Chrono24 aracılığıyla sağlanan emanet hizmetini ödeme yöntemi olarak sunan bireysel satıcıların tarafımızdan kontrol edildiğini göz önünde bulundurun. Bir bireysel satıcıdan saat satın alırken teklifi ve satıcının şartlarını çok iyi bir şekilde inceleyin.
Chrono24 kurumsal satıcıları denetliyor mu?
Chrono24'te satış yapan tüm kurumsal satıcıların kimliği ve ticari ciddiyeti kayıt sırasında denetlenmektedir. Denetleme işlemi sırasında ticaret sicili ve diğer kurumsal satıcıların referansları gibi bilgiler incelenmektedir. Müşteriler tarafından satıcı hakkında paylaşılan yorumlar da değerlendirmenin sürekli bir parçasıdır.
Trusted Seller mührü satıcı hakkında neyi belirtir?
Chrono24'teki her tüccar, kayıt sırasında kimliği ve ciddiyeti açısından kapsamlı bir biçimde test edilir. Trusted Seller mührü, Chrono24›ün ve kullanıcıların deneyimlere göre sadece özel doğruluk ve güvenilirliğe sahip tüccarlara verilmektedir.

Trusted Seller ticari bir saat tüccarı olup belirli koşullara uymakla yükümlüdür.Bu koşullara mesela şunlar dahildir:

  • Platformda belirtilen ve Chrono24'e sunulan kişi ve firmayla ilgili bilgilerin gerçekle örtüşmesi
  • Yalnızca güvenilir kaynaklardan gelen orijinal ürünlerin ticaretinin yapılması
  • Ürünün durumunu gerçeğe uygun biçimde belirtmesi ve hem metin, hem de resimle gerektiği takdirde mevcut kusurlar konusunda uyarması
  • Chrono24 aracılığıyla E-posta ile alınan müşteri teklif taleplerine normalde 5 iş günü içinde cevap verilmesi.

Ticaretin dürüst bir şekilde yapılması en önemli husustur. Anlaşmazlıklar olması halinde tüccar, müşteriyle birlikte her iki tarafı da memnun kılan bir çözüm aramalıdır. Bir ya da birden çok koşulun ihlali, Trusted Seller mührünün geçici veya sürekli olarak kayıp edilmesine yol açabilir veya - ağır ihlaller söz konusu olduğunda - Chrono24 üyeliğinin kaybına neden olabilir.
Orijinallik garantisi nedir?

Chrono24 satış şartnamesi uyarınca kurumsal satıcıların replika ya da taklit ürün satmaları kesinlikle yasaktır. Bütün kurumsal satıcılar satışa sundukları saatin orijinal olup olmadığını araştırmak ve yayınladıkları ilanda eğer saat üretici firma tarafından satışa sunulduğu ilk halinden farklı bir durumdaysa (çizik, renk değişikliği, hasar vb) açıklayıcı bilgi vermekle yükümlüdür. Diğer ayrıntıları orijinallik garantisi koşullarında bulabilirsiniz.

Alıcı koruması nedir?

Chrono24'te sipariş verdiğiniz andan itibaren Chrono24 Alıcı Koruması'ndan yararlanmaya başlarsınız: Bir sorunla karşı karşıya kaldığınızda destek ekibimize güvenebilirsiniz. Kurumsal satıcıyla birlikte sizi memnun edecek bir çözüm bulmanız için her zaman yanınızdayız. Bir sorunla karşılaşmanız durumunda saat elinize ulaştıktan sonra en geç 14 gün içinde bizimle iletişime (support@chrono24.com) geçin.

Alıcı koruması ile ilgili diğer bilgileri burada bulabilirsiniz: Chrono24 Alıcı Koruması

Ürünü iade etmek istiyorsam ne yapmalıyım?

Trusted Checkout üzerinden yaptığınız satın almada: 14 günlük iade hakkınızı kullanmak isterseniz, ürün elinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde telefonla (+1 646-887-3560) ya da e-postayla () destek ekibimizle iletişime geçin. Cayma talebinizin zamanında elimize ulaştığı kayıt altına alınarak süreç başlatılacaktır.

Kurumsal satıcıya ya da bireysel satıcıya ürün için ödeme yaptıysanız ücret iadesi için lütfen satıcıyla iletişime geçin. Bireysel satıcılardan satın alınan ürünler için yasalarla düzenlenmiş cayma hakkı bulunmadığını lütfen göz önünde bulundurun.

Hesaplanan gümrük vergisini ve katma değer vergisini nerede ve nasıl ödeyebilirim?
Vergiler ya da masraflar yetkili gümrük birimi tarafından hesaplanır ve ödemenin ürün ülkeye ulaştığında yapılması gerekir. Vergi ve masraflar genellikle teslimat sırasında kargo firmasına ödenir.
Teklif yurt dışından gelmektedir. Satış sırasında neye dikkat etmeliyim ve hangi ücretler söz konusu olur?
Fiyat, ilanda satıcı tarafından verildiği biçimde gösterilir. Fakat gümrük ücretleri, vergiler, gönderim ve sigorta masrafları gibi maliyetler de söz konusu olabilir.

Tam fiyat ve buna dahil maliyetler için lütfen saatin tedarikçisi ile iletişime geçin. Bu kişi size gümrük işlemlerinin nakliyeci tarafından yapılıp yapılmayacağını da söyleyebilir. Ülkenizde geçerli kurallar için lütfen yerel gümrük idaresine müracaat edin.

Avrupa Birliği'nin içinde saatin satışı için gümrük ödenmez. Üçüncü bir ülkeden, örneğin ABD'den AB'ye ithalat yapıldığında fiyata az bir gümrük vergisi ve ithalat vergisi eklenmektedir. Lütfen daha eksiksiz bilgi için gümrük idarenizle iletişime geçin.
Gümrük vergisi ve katma değer vergisi nedir?
Başka bir ülkeden bir ürün satın aldığınızda gümrük vergisi ve katma değer vergisi ödemek zorunda kalabilirsiniz. Ödenmesi gereken vergi miktarları gümrük otoriteleri tarafından hesaplanır ve ürün ülkeye giriş yaptığında ödenmesi gerekir. Daha fazla bilgi almak için gümrük müdürlüklerine başvurabilirsiniz.
Bir saatle ilgili nasıl soru sorabilirim?
Satıcı ürünün özellikleri ve durumu, varsa ürünle beraber gönderilen diğer içerik (örneğin kutu, belgeler vb.), ürünün stok durumu hakkında tüm sorularınızı cevaplayacaktır. Satıcıya soru sormak için lütfen "Satıcıyla iletişime geçin" butonuna tıklayın.
Chrono24'te bir saati nasıl arayabilirim?
Arama sekmesi aracılığıyla hayallerinizdeki saati Chrono24te rahatça bulabilirsiniz. Arama sonuçları, bunun yanı sıra çok sayıda filtreleme imkanı sunmaktadır.

Arama sekmesi
Arama sekmesi en kolay ve en hızlı yolu sunar. Aranacak kavram girilirken otomatik olarak doldurulur ve tamamlanır.

Arama sonuçları sayfası
Arama sonuçları sayfası, farklı filtreleme seçenekleri sunar. Örneğin üretici, model, referans veya stok durumuna göre filtreleme yapabilirsiniz. Ayrıca arama sonuçları listesi, önem, fiyat ve oluşturma tarihine göre sıralanabilir.

Bu aramayı kaydet kısmına tıklayarak, e-posta aracılığıyla yeni tekliflerden haberdar olmak için bir arama emri belirleyebilirsiniz. Bu sırada seçtiğiniz filtre otomatik olarak kaydedilir.
Belirli bir saati nasıl bulabilirim?

Hayalinizdeki saati Chrono24'te bulmanızın en kolay yolu arama özelliğini kullanmaktır. Arama yaptıktan sonra "model", üretim yılı" ya da "fiyat" gibi filtreleme seçeneklerini kullanarak aramanızı sınırlandırabilirsiniz.

Yaptığınız bir aramayı kaydedebilirsiniz. Arama kriterlerinize uygun yeni sonuçlar bulunduğunda sizi bilgilendireceğiz.

Bireysel satıcılardan saat satın alırken nelere dikkat etmeliyim?
Bireysel satıcıdan saat satın alırken Chrono24 aracılığıyla sağlanan emanet hizmetini kullanmak en güvenli yöntemdir. Yaptığınız ödeme saat elinize ulaşıncaya kadar güvenli bir emanet hesabında tutulur. Satıcıyla yaptığınız anlaşmada bir sorun yaşandığında Chrono24 ekibi her zaman yanınızdadır.

Bireysel satıcı Chrono24 aracılığıyla sağlanan emanet hizmeti üzerinden ödeme imkanı sunmuyorsa güvenli bir mekanda onunla buluşmanızı öneririz. Saatin gerçek olup olmadığını kontrol edebilecek bir kurumsal saat satıcısında buluşarak saati satın almak en güvenli yöntemdir. Diğer alternatifler PayPal ile ödeme yapmak ya da bir aracı kurum tarafından sunulan emanet hizmetini kullanmaktır. Lütfen sadece Chrono24 aracılığıyla sağlanan emanet hizmetini ödeme yöntemi olarak sunan bireysel satıcıların tarafımızdan kontrol edildiğini göz önünde bulundurun. Bir bireysel satıcıdan saat satın alırken teklifi ve satıcının şartlarını çok iyi bir şekilde inceleyin.
Ürünü iade etmek istiyorsam ne yapmalıyım?

Trusted Checkout üzerinden yaptığınız satın almada: 14 günlük iade hakkınızı kullanmak isterseniz, ürün elinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde telefonla (+1 646-887-3560) ya da e-postayla () destek ekibimizle iletişime geçin. Cayma talebinizin zamanında elimize ulaştığı kayıt altına alınarak süreç başlatılacaktır.

Kurumsal satıcıya ya da bireysel satıcıya ürün için ödeme yaptıysanız ücret iadesi için lütfen satıcıyla iletişime geçin. Bireysel satıcılardan satın alınan ürünler için yasalarla düzenlenmiş cayma hakkı bulunmadığını lütfen göz önünde bulundurun.

İade durumunda kargo ücretini kim öder?
Ürünün iade edilmesi durumunda kargo ücreti alıcı tarafından ödenir. Kargo ücretinin sigorta masraflarıyla beraber 250 Euro'ya kadar çıkabileceğini lütfen dikkate alınız.

Gönderim adresini değiştirmek istiyorsanız yeni adresi lütfen aşağıdaki "Chrono24 destek ekibiyle iletişime geç" butonunu kullanarak gönderin. Gerekli değişiklikler tarafımızdan yapılacaktır.

Kredi kartıyla yapılan ödemeler sonrasında birkaç dakika içinde ödemeyle ilgili bir sistem mesajı gönderilmektedir. Ödeme onayı mesajı almamanız ya da bir hata mesajıyla karşılaşmanız durumunda bunun nedeni şunlar olabilir:

1. Kartınızın 3D Secure (VerifiedByVisa/ MasterCard Secure Code) sistemine kayıtlı olmayabilir. Bu konuyla ilgili olarak bankanızdan bilgi alabilirsiniz.

2. Kredi kartı harcama limitinizi aşmış olabilirsiniz. Harcama limitinizi bankanıza başvurarak yükseltebilirsiniz.

Ödeme yaptığınız için teşekkür ederiz. myChrono24 alanınızda yer alan "Satın al" bölümünde "Evet, ödeme yaptım" butonuna tıklayarak ödeme yaptığınızı bildirebilirsiniz.

Ödemeniz hesabımıza geçtiğinde sizi bilgilendireceğiz. Lütfen ödeme yapmanız gerektiğini bildiren mesajları dikkate almayın. Bu mesajlar otomatik olarak oluşturulmaktadır ve ödemeniz elimize ulaştığında mesaj gönderimi sona erecektir.

Lütfen dikkat: Havale işlemleri 2-3 iş günü sürmektedir.

Saat elime ne zaman ulaşır?
Ürünün stok durumu ve teslimat süresiyle ilgili bilgiler teklif sayfasında yer almaktadır. Belirtilen sürelerin ödemenin satıcının hesabına geçmesinden itibaren geçerli olduğunu lütfen unutmayın. Satıcı ürünün gönderimiyle ilgili tüm sorularınızı yanıtlayacaktır. Satıcıya soru sormak için lütfen "Satıcıyla iletişime geçin" butonuna tıklayın.
Ürün kargolama için ne kadar sürede hazır olur?
Trusted Checkout hizmeti kapsamında satışa sunulan ürünler hemen ya da kısa bir süre içinde kargolanmaya hazır ürünlerdir. Teklif sayfasında bu konu hakkında bilgi verilmektedir.
Ürün teslimatı hangi kargo firması tarafından yapılır?
Kurumsal satıcı ürünü kendi tercih ettiği kargo şirketiyle gönderir. Gönderi onayında ürünün hangi kargo şirketiyle gönderdiği bilgisi de yer almaktadır.
Gönderi takibi yapabilir miyim?
Ürün kargoya verildiğinde sizi bilgilendireceğiz ve satıcı tarafından bizimle paylaşılmışsa gönderi takip numarası da e-postayla size bildirilecektir.
Kargo sürecinde ürün çalınmaya ya da zarar görmeye karşı sigortalı mıdır?
Trusted Checkout aracığıyla satın alınan ürünler, satıcıyla ürünün sigorta yaptırılmadan gönderilmesini kararlaştırmadığınız sürece her zaman sigortalanmış olarak kargoya verilir.
Ürün hangi değere kadar sigortalı olarak kargolanır?
Ürün kural olarak tüm değeri üzerinden sigortalı olarak kargolanır.
Ürünü iade etmek istiyorsam ne yapmalıyım?

Trusted Checkout üzerinden yaptığınız satın almada: 14 günlük iade hakkınızı kullanmak isterseniz, ürün elinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde telefonla (+1 646-887-3560) ya da e-postayla () destek ekibimizle iletişime geçin. Cayma talebinizin zamanında elimize ulaştığı kayıt altına alınarak süreç başlatılacaktır.

Kurumsal satıcıya ya da bireysel satıcıya ürün için ödeme yaptıysanız ücret iadesi için lütfen satıcıyla iletişime geçin. Bireysel satıcılardan satın alınan ürünler için yasalarla düzenlenmiş cayma hakkı bulunmadığını lütfen göz önünde bulundurun.

Ürünü iade etmek istiyorsam ne yapmalıyım?

Trusted Checkout üzerinden yaptığınız satın almada: 14 günlük iade hakkınızı kullanmak isterseniz, ürün elinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde telefonla (+1 646-887-3560) ya da e-postayla () destek ekibimizle iletişime geçin. Cayma talebinizin zamanında elimize ulaştığı kayıt altına alınarak süreç başlatılacaktır.

Kurumsal satıcıya ya da bireysel satıcıya ürün için ödeme yaptıysanız ücret iadesi için lütfen satıcıyla iletişime geçin. Bireysel satıcılardan satın alınan ürünler için yasalarla düzenlenmiş cayma hakkı bulunmadığını lütfen göz önünde bulundurun.

Ödeme yaptığınız için teşekkür ederiz. myChrono24 alanınızda yer alan "Satın al" bölümünde "Evet, ödeme yaptım" butonuna tıklayarak ödeme yaptığınızı bildirebilirsiniz.

Ödemeniz hesabımıza geçtiğinde sizi bilgilendireceğiz. Lütfen ödeme yapmanız gerektiğini bildiren mesajları dikkate almayın. Bu mesajlar otomatik olarak oluşturulmaktadır ve ödemeniz elimize ulaştığında mesaj gönderimi sona erecektir.

Lütfen dikkat: Havale işlemleri 2-3 iş günü sürmektedir.

Saat elime ne zaman ulaşır?
Ürünün stok durumu ve teslimat süresiyle ilgili bilgiler teklif sayfasında yer almaktadır. Belirtilen sürelerin ödemenin satıcının hesabına geçmesinden itibaren geçerli olduğunu lütfen unutmayın. Satıcı ürünün gönderimiyle ilgili tüm sorularınızı yanıtlayacaktır. Satıcıya soru sormak için lütfen "Satıcıyla iletişime geçin" butonuna tıklayın.

Ödeme yaptığınız için teşekkür ederiz. myChrono24 alanınızda yer alan "Satın al" bölümünde "Evet, ödeme yaptım" butonuna tıklayarak ödeme yaptığınızı bildirebilirsiniz.

Ödemeniz hesabımıza geçtiğinde sizi bilgilendireceğiz. Lütfen ödeme yapmanız gerektiğini bildiren mesajları dikkate almayın. Bu mesajlar otomatik olarak oluşturulmaktadır ve ödemeniz elimize ulaştığında mesaj gönderimi sona erecektir.

Lütfen dikkat: Havale işlemleri 2-3 iş günü sürmektedir.

Satıcı bana cevap vermezse ne yapabilirim?
Satıcılarımızdan kendilerine yöneltilen sorulara 5 iş günü içinde cevap vermesi beklenmektedir. Satıcılara her gün onlarca soru yöneltildiği için kimi zaman gecikmeler yaşanabilmektedir. Satıcıya telefonla da ulaşmayı deneyebilirsiniz. Satıcının telefon numarası ilan sayfasında "Satıcı" bölümü altında yer almakatdır.
Kurumsal satıcıyla doğrudan bağlantıya nasıl geçebilirim?
Ürünle ilgili sorularınız için kurumsal satıcının iletişim bilgilerini kullanarak onunla bağlantıya geçebilirsiniz. Trusted Checkout siparişinizle ile ilgili sorularınızı destek ekibimize telefonla (+1 646-887-3560) ya da e-postayla iletebilirsiniz ().
Ürünü iade etmek istiyorsam ne yapmalıyım?

Trusted Checkout üzerinden yaptığınız satın almada: 14 günlük iade hakkınızı kullanmak isterseniz, ürün elinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde telefonla (+1 646-887-3560) ya da e-postayla () destek ekibimizle iletişime geçin. Cayma talebinizin zamanında elimize ulaştığı kayıt altına alınarak süreç başlatılacaktır.

Kurumsal satıcıya ya da bireysel satıcıya ürün için ödeme yaptıysanız ücret iadesi için lütfen satıcıyla iletişime geçin. Bireysel satıcılardan satın alınan ürünler için yasalarla düzenlenmiş cayma hakkı bulunmadığını lütfen göz önünde bulundurun.

Paramı nasıl alacağım?

Emanet Hizmeti üzerinden yapılan ödeme

Alıcı ürün satış fiyatını emanet hesabına havale yaptıktan sonra ödenen miktar ürün alıcıya ulaşana ve alıcı ürünün eline ulaştığına dair onay verene kadar bu hesapta saklanır. Alıcı teslimat onayı verdikten en geç 7 sonra ödeme hesabınıza aktarılır. Alıcının onay vermesi durumunda ödeme hesabınıza daha önce gönderilebilir.

Alıcı ödemeyi doğrudan size yaptıysa onunla doğrudan iletişim kurmalısınız. Satış yaparken ürünü göndermeden önce ödemenin yapılmasını talep etmenizi öneririz.

İlanımı bulamıyorum. İlanım Chrono24'te ne zaman yayınlanacak?
İlanınızı Chrono24'te bulamamanızın nedenleri şunlar olabilir:
  1. İnceleme henüz yapılmamıştır. Tüm Chrono24 kullanıcılarının güvenliğini sağlamak için yeni ilanların hepsi tarafımızdan tek tek incelenmektedir. Bu inceleme sadece hafta içi iş günlerinde yapılmaktadır. Etkinleştirme kural olarak 1-3 iş günü sürmektedir.
  2. Güvenlik fotoğrafları doğru değil. Yüklediğini resimlerle ilgili bir sorun olması durumunda tarafınıza myChrono24 alanınızdaki fotoğrafları güncellemenizi talep eden bir e-posta gönderilir.
  3. Kullanıcı hesabınız henüz etkin değil. Lütfen etkinleştirme e-postasındaki linke tıklayarak kullanıcı hesabınızı etkinleştirdiğinizden emin olun.
  4. Kimlik bilgileriniz henüz incelenmedi. Kimlik belgelerinizin incelenmesinin 1-3 iş günü sürebileceğini lütfen göz önünde bulundurun.
Saatimin değeri ne kadar?

Saatinizin değerini Chrono24 sayfasında kolayca öğrenebilirsiniz. Üstelik ücret ödemeden. Saatinizin modelini ve kullanım durumunu seçin. Bu bilgiler sayesinde saatinizi tüm dünyadan 300.000 saatle karşılaştırıp, size en iyi satış fiyatını belirleyebilmeniz için bir fiyat teklifi sunacağız.
Değer tespiti

Chrono24 saat satın alıyor mu?
Chrono24 bir online pazar yeri olarak tüm dünyadaki saatseverleri bir araya getirmektedir. Alım satım her zaman alıcı ve satıcı arasında gerçekleşir. Chrono24 ürünleri satın almaz, değer biçmez ya da kontrol etmez. Saatlerinizi bireysel kullanıcı ilanı üzerinden satmanızı tavsiye ederiz.
Referans numarası nedir?
Referans numarası saatinizin modelini veya model çeşidini belirtmektedir ve birden çok rakam ya da harften oluşabilir. Bazı üreticilerde referans numarası saat kasasının arka kısmında, (kasa numarasıyla karıştırılmamalıdır), bandın kola dayandığı yerde ve ender olarak da kadrana işlenmiş şekilde bulunur. Her koşulda referans numarası saatinizin belgelerinde veya faturada bulunabilir halde olmalıdır.Referans numarasını bulamadığınız takdirde kadrandaki üreticinin adını İnternet›te arayın ve resimleri saatinizle karşılaştırın. Bu kısa araştırma size birçok durumda yardımcı olacaktır.
Saatimi nasıl gönderebilirim?
Chrono24 hiçbir kargo şirketiyle çözüm ortaklığı ilişkisi içinde değildir. Lütfen önceden yerel kargo firmalarından değerli ürün gönderim koşulları hakkında bil alın. Göndereceğiniz ürünün tam değeri üzerinden sigortalı olmasına ve gönderi takip numarası almaya dikkat edin. Paketin teslim alındığı alıcının imzasıyla onaylanmalıdır. Uluslararası ürün iadelerinde gümrük vergisi alınmaması için paketin üstünde mutlaka "iade" ibaresinin yer alması gerekmektedir.
İlanımı nasıl değiştirebilirim?

İlanınızı myChrono24 alanında (şu an için sadece Chrono24 sayfasında) istediğiniz zaman düzenleyebilirsiniz. Bunun için "İlanlar" menü başlığını ve sonrasında "İlanlar" altında "İlan değiştir" sekmesini tıklayın.

Fiyat, üretici ya da model bilgilerini düzenlemek için lütfen aşağıdaki iletişim formunu kullanın.

Alıcılara hangi ödeme yöntemlerini sunabilirim?
Alıcılar kural olarak Chrono24 aracılığıyla sağlanan emanet hizmeti kullanarak ödeme yaparlar. Bu yöntemde alıcı sipariş verdikten sonra ödemeyi güvenli bir emanet hesabına yapar. Daha sonra saati alıcıya gönderirsiniz ve saat alıcının eline ulaştığında satış fiyatı tarafınıza ödenir.

Emanet hizmeti bazı ülkelerde kullanılamadığı için alıcının bu hizmetten yararlanamadığı durumlarda alıcı ödemeyi size doğrudan yapar. Bu durumda alıcıya ödeme yapabilmesi için banka havalesi ya da PayPal gibi ödeme seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz. Chrono24 ödeme bilgilerinizi alıcıya iletir.

Emanet hizmeti hakkında burada daha fazla bilgi bulabilirsiniz.

İsterseniz ürünü satıcıya bizzat kendiniz de verebilirsiniz. Teslimat için kapalı ya da izlenen bir yeri örneğin bir saat satış noktasını tercih etmenizi öneririz. Teslimatı kendiniz yapmayı tercih etmeniz durumunda da emanet hizmetini güvenli ödeme yöntemi olarak tercih edebilirsiniz.

Lütfen güvenlik uyarılarımızı dikkate alın.
Saatimi satmadım

Saatinizi 6 ay içinde satamazsanız ödemiş olduğunuz ilan ücreti iade edilir. İade koşulları ilanınızın 6 ay boyunca kesintisiz olarak Chrono24'te online olması, satılmamış olması ve saatin size ait olmaya devam etmesidir. Saatinizin 6 aylık süre sonrasında satılmadığını kanıtlamak için saatin bizim tarafımızdan belirlenen zamanları gösteren 2 resmini bize göndermelisiniz. Aşağıda yer alan iletişim formu üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Saati başka bir yerde satmanız durumunda bireysel satıcılar için geçerli Genel İşlem Şartları (GİŞ) uyarınca para iadesinin mümkün olmadığını lütfen dikkate alınız.

İlanım silindi

Chrono24'teki teklifleri güncel tutabilmek için satışa sunulan ürünlerin hâlâ satışta olup olmadığını sürekli olarak e-postayla denetlemekteyiz. İlanınızı onaylamazsanız bir hafta sonra ilan otomatik olarak silinir. İlanınızı yeniden etkinleştirebilirsiniz. İlanınızı etkinleştirmek için aşağıda yer alan iletişim formunu kullanarak bize başvurabilirsiniz.

İlanlarınızı myChrono24 alanınızda kolayda yönetebilirsiniz. Bu alanda tüm önemli bilgiler bir arada yer almakatdır.

İlanım ne kadar süre yayında kalır?
İlanınızın yayımlanma süresi teklif türüne bağlıdır:
  1. Chrono24 üzerinden yaptığınız satışlar için satış komisyonu ödemeniz durumunda ilanınız 3 ay süresince Chrono24 sayfasında yayımlanır. Bu süre içinde ürünü başka bir satış platformunda satışa sunmanız mümkün değildir. Ürün 3 ay içinde satılmazsa ilanınızı silebilir ya da yayımlanma süresini 3 ay daha uzatabilirsiniz. İlanı silmek için ürünün mülkiyetinizde bulunduğunu gösteren bir kanıt sunmanız gerekir.
  2. İlanının yayımlanması için ilan ücreti ödemeniz durumunda ilanınız 6 ay boyunca Chrono24 sayfasında yayımlanır. İlan ücretinin ilanınız yayımlanmaya başlamadan önce ödenmesi gerekmektedir. İlan süresi dolduktan sonra ilanı silebiliriz, ancak ilanı silme yükümlülüğümüz bulunmamaktadır.
Para iade garantisi tam olarak nasıl çalışır?
Saatinizi 6 ay içinde satamazsanız, bizden ilan ücretini geri alırsınız. Bunun koşulları, saatinizin 6 ay boyunca Chrono24'te online olması, satılmamış olması ve halen size ait olması dahildir. Bunun için 6 ay sonra erdikten sonra, 4 hata içinde saatin halen sizde olduğunu kanıtlamanız gerekmektedir.
İlanım ne kadar süre yayında kalır?
İlanınızın yayımlanma süresi teklif türüne bağlıdır:
  1. Chrono24 üzerinden yaptığınız satışlar için satış komisyonu ödemeniz durumunda ilanınız 3 ay süresince Chrono24 sayfasında yayımlanır. Bu süre içinde ürünü başka bir satış platformunda satışa sunmanız mümkün değildir. Ürün 3 ay içinde satılmazsa ilanınızı silebilir ya da yayımlanma süresini 3 ay daha uzatabilirsiniz. İlanı silmek için ürünün mülkiyetinizde bulunduğunu gösteren bir kanıt sunmanız gerekir.
  2. İlanının yayımlanması için ilan ücreti ödemeniz durumunda ilanınız 6 ay boyunca Chrono24 sayfasında yayımlanır. İlan ücretinin ilanınız yayımlanmaya başlamadan önce ödenmesi gerekmektedir. İlan süresi dolduktan sonra ilanı silebiliriz, ancak ilanı silme yükümlülüğümüz bulunmamaktadır.
İlanımı ne zaman silebilirim?
İlanı nasıl ve ne zaman silebileceğiniz teklif türüne bağlıdır:
  1. Chrono24 üzerinden yaptığınız satışlar için satış komisyonu ödemeniz durumunda ilanı silmek için yayımlanma süresi içinde istediğiniz zaman başvuruda bulunabilirsiniz:
    • Ürün satıldı
    • Ürün hasar gördü ya da bozuldu
    • Ürün çalındı
    • Sizden kaynaklanmayan başka nedenler
    İlanınız yayımlanma süresi dolduktan sonra silinebilir. Bu durumda ilanı silmek için ürünün mülkiyetinizde bulunduğunu gösteren bir kanıt sunmanız gerekir.
  2. İlanının yayımlanması için ilan ücreti ödemeniz durumunda ilanı istediğiniz zaman silebilirsiniz. İlan ücretinin ilanınız yayımlanmaya başlamadan önce ödenmesi gerekmektedir.
Chrono24'te nasıl ilan oluşturabilirim?

İlan asistanını kullanarak Chrono24'te kolayca ilan oluşturabilirsiniz. Bunun için saatinizin referans numarası yeterli olacaktır. Saatinizin modelini kendiniz de seçebilirsiniz. Bu işlem için "Referans numarası olmadan devam et" butonuna tıklayın. Burada konuyla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz: Saatinizi Chrono24'te Satın

Satış işlemi nasıl gerçekleşir?
Chrono24 aracılığıyla sağlanan emanet hizmeti sayesinde saatinizi güven içinde satabilirsiniz. Saatinizi emanet hesabına ödeme yaptıktan sonra alıcıya gönderirsiniz. Ürün alıcıya ulaştıktan sonra satış fiyatı size ödenir.

Emanet hizmeti bazı ülkelerde kullanılamadığı için alıcının bu hizmetten yararlanamadığı durumlarda alıcı ödemeyi size doğrudan yapar. Bu durumda alıcıya ödeme yapabilmesi için banka havalesi ya da PayPal gibi ödeme seçenekleri sunun.

Emanet hizmetini kullanarak satış yapılmasıyla ilgili burada daha fazla bilgi bulabilirsiniz.
Para iade garantisi tam olarak nasıl çalışır?
Saatinizi 6 ay içinde satamazsanız, bizden ilan ücretini geri alırsınız. Bunun koşulları, saatinizin 6 ay boyunca Chrono24'te online olması, satılmamış olması ve halen size ait olması dahildir. Bunun için 6 ay sonra erdikten sonra, 4 hata içinde saatin halen sizde olduğunu kanıtlamanız gerekmektedir.
Tekliflerimi nasıl oluşturabilirim?
Saatleriniz için teklifleri ya kendiniz oluşturabilir, ya da web sayfanızdan aktarabilirsiniz.

Tüccar bölümünde tekliflerinizi kendiniz oluşturabilirsiniz. Bunun için lütfen yeni teklif formunu doldurun. Soru anketimiz sizi hızlı bir biçimde saatinizin eksiksiz açıklamasına yönlendirecektir. Her teklif için, seçilen pakete göre, 6 ila 16 arasında resim yayınlayabilirsiniz.

Web sayfanızdan bilgilerin aktarılması 25 tekliften ve PRO listeleme hizmetinden sonra mümkündür. Bunun için bilgiler web sayfanızdan tam otomatik biçimde aktarılır ve her gün güncellenir.
Kendimi nasıl ticari satıcı olarak kaydedebilirim?
Chrono24'te bir kaç adımda kurumsal satıcı olarak kaydınızı yaptırabilirsiniz:
  1. Kişisel bilgileri kaydetme
  2. Ödeme bilgilerini belirleme (kredi kartı veya Almanya'da SEPA otomatik ödeme de dahil)
  3. Onaylanacak belgelerini aktarma
Bundan sonra ilk tekliflerinizi yüklemeye başlayabilirsiniz. Fakat ilanlarınız yayına sunulmaya başlamadan önce satıcı hesabınız Chrono24 tarafından açılmış olmalıdır. Lütfen bu onaylamanın tüm bilgileriniz ile belgeleriniz kontrol edildikten sonra gerçekleştiğini dikkate alın. Bunun için aşağıdaki belgelerin kopyalarını ya belge yükleme ya da E-posta, faks veya posta yoluyla almamız gerekmektedir:
  • Ticari sicil kaydı veya işyeri tescil belgesi
  • Telefon faturası, elektrik faturası vb. şeklinde bir adres kanıtı
Chrono24'ü tam anlamıyla deneyebilmeniz için 30 günlük ücretsiz test aşamasından faydalanın.

Bu başlık altında toplanan yardım taleplerinin düzenlenmesinin son derece güç olması hususunda anlayışınızı diliyoruz. Bu nedenle talebinize kısa bir zaman içinde yanıt verilemeyeceğini göz önünde tutmanızı rica ederiz.

Size daha kısa sürede yardım sunabilmemiz için lütfen yardım talebinizin daha uygun bir başlık altında değerlendirilmesinin mümkün olup olmadığını gözden geçirin.

İlgin için teşekkür ederiz!
Bize "Chrono24 destek ekibiyle iletişime geç" butonuna tıklayarak ulaşabilirsin.
Kariyer olanakları sayfamızı inceledin mi? Güncel iş tekliflerine şuradan ulaşabilirsin:
https://about.chrono24.com/jobs/

Chrono24 destek ekibiyle iletişime geç

Doldurulması zorunlu alan

Daha fazla bilgi edinin

Daha fazla bilgi edinin

Chrono24'te en çok sorulan soruların cevaplarını bulun.

S.S.S. sayfasını görüntüle

Bizi tanııyın

Bizi tanııyın

Chrono24'ü daha yakından tanıyın.

Daha fazla bilgi

Sorunuz var mı?
Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağız.

+1 646-887-3560

İletişim